RETOUR- EN RESTITUTIEBELEID
Bedankt voor uw aankoop van Hinnao producten. Wij hopen dat u er tevreden over bent.
Als u echter om welke reden dan ook niet helemaal tevreden bent met uw aankoop, kunt u deze binnen 14 dagen aan ons retourneren voor een volledige terugbetaling, winkeltegoed of een omruiling.
De verzend en verpakkingskosten worden die gemaakt zijn door ons worden niet vergoed of terugbetaald.
Artikelen moeten ongebruikt, en verpakkingen niet geopend, zijn en in dezelfde staat verkeren als verzonden om in aanmerking te komen voor retourzending en/of terugbetaling.
RETOUR
Alle retourzendingen moeten binnen 14 dagen na de aankoopdatum worden terug gezonden.
Alle geretourneerde artikelen moeten in een nieuwe en ongebruikte staat verkeren, met alle originele zegels en labels intact.
Artikelen
Alle ongeopende dozen met sachets of flessen/items kunnen aan ons worden geretourneerd voor een terugbetaling/omruiling.
Voor geopende verpakkingen van onze producten ontvangt u geen vergoeding.
Flessen
Alle verzegelde flesjes moeten de originele verzegeling hebben. Flessen moeten ook in dezelfde of soortgelijke verpakking worden geretourneerd om breuk of schade tijdens het transport te voorkomen.
We kunnen geen beschadigde flesjes accepteren voor terugbetaling
RETOURPROCES
Volg deze instructies om een artikel te retourneren:
Stuur een e-mail naar hello@hinnao.nl met een aankoopbewijs (bevestigingse-mail) of beantwoord uw bevestigingsmail met het verzoek om artikel(en) te retourneren. U krijgt dan een retourformulier en/of bevestiging met toestemming om de artikelen retour te zenden.
Vul het retourformulier in
Plaats het artikel veilig in de originele verpakking, indien niet beschadigd of een soortgelijke verpakking.
Verzend je retour naar het volgende adres:
Hinnao Benelux, Kalfjeslaan 13, 1181 BN Amstelveen
We raden aan om uw pakket via Post NL te verzenden. U kunt uw pakket naar een van hun pakket afgifte punten brengen.
Houd er rekening mee dat u verantwoordelijk bent voor alle verzendkosten voor retourzendingen. We raden u ten zeerste aan om een traceerbare en verzekerde methode te gebruiken om uw retourzending te verzenden.
Vanuit België of Luxemburg gebruikt u de voor u best beschikbare verzenddienst.
TERUGBETALINGEN
Na ontvangst van uw retourzending en inspectie van de staat van uw artikel, zullen wij uw retourzending of omruiling verwerken. Houd rekening met een verwerkingstijd van ten minste 5 dagen vanaf de ontvangst van uw artikel. Wij maken binnen 30 dagen uw te vergoeden bedrag over op de bankrekening vermeld op het retourformulier of het rekeningnummer van de oorspronkelijke (Ideal) betaling. We laten u per e-mail weten wanneer de retourzending is verwerkt.
UITZONDERINGEN
Stuur voor defecte of beschadigde producten een e-mail naar hello@hinnao.nl om een terugbetaling of omruiling te regelen. Voeg foto’s toe en een beschrijving van het probleem.
Bestellingen annuleren
Als u een bestelling wilt annuleren, stuur ons dan zo snel mogelijk een e-mail op hello@hinnao.nl.
Als uw bestelling nog niet is verwerkt, zullen we ons best doen om uw bestelling te annuleren en terug te betalen of om te ruilen.
Als we uw bestelling al hebben verwerkt, kunnen we uw bestelling niet annuleren en moet u de instructies van het restitutiebeleid volgen. Dit omvat het ruilen van producten, het wijzigen van uw afleveradres en het wijzigen van betaalmethoden.
Geweigerde leveringen
Als u uw bestelling aan de deur afwijst of je pakket niet ophaalt in een afhaalwinkel, betalen we u terug zodra het pakket ons fulfilmentcentrum heeft bereikt. Onze vervoerder (PostNL) brengt ons kosten in rekening voor het terugsturen van het pakket, dus dit bedrag, en de reeds berekende verzendkosten, wordt in mindering gebracht op uw terugbetaling om deze kosten te dekken.